ΚΡΙΘΑΡΙ BIOΛΟΓΙΚΟ 500grCORN FLAKES ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΒΙΟ 250ΓΡ
Πίσω στο: Δημητριακά-Πρωινά-Σνάκ
Εκτύπωση

ΣΙΤΑΡΙ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ 500ΓΡ

ΔΠ040 Array
Τιμή πώλησης 1,30 €
Περιγραφή

Το σιτάρι είναι το κυρίαρχο δημητριακό που υπάρχει εδώ και αιώνες στην διατροφή του Έλληνα και έχει ένα χώρο είτε στα κύρια είτε και στα ενδιάμεσα γεύματά μας. Το σιτάρι είναι το πιο διαδεδομένο δημητριακό στην Ευρώπη καλύπτοντας πολλές εκτάσεις καλλιεργήσιμης γης ενώ έχει τη μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε σελήνιο, ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό στοιχείο, το όποιο ρυθμίζει παράλληλα τη λειτουργία του θυρεοειδή αδένα και διατηρεί σε εγρήγορση το αμυντικό σύστημα του οργανισμού. Το σιτάρι επίσης είναι πλούσιο σε βιταμίνη Α (βοηθά στην σύνθεση των πρωτεϊνών, ενισχύει την οστική μάζα και γενικότερα διατηρεί τα κύτταρα του σώματος νέα και υγιή), σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β (είναι υπεύθυνες για την υγεία των μυών και την καλή λειτουργία του μυϊκού συστήματος), και, σε βιταμίνη Ε (περιορίζει την ανάγκη των μυών για οξυγόνο, προστατεύει την βιταμίνη Α και τα αμινοξέα, και, είναι αντιοξειδωτική).

Πιλάφι με σιτάρι και σάλτσα ντομάτας Υλικά για 4 άτομα 200 γραμμ. αποφλοιωμένο σιτάρι ΟΛΑ ΒΙΟ 400 γραμμ. ντομάτες, χωρίς τη φλοίδα και τα σπόρια 1 σκελίδα σκόρδου, λιωμένη 3 κ. σούπας μαϊντανό 3 κ. σούπας βασιλικό 2 κ. σούπας κρέμα σόγιας 2 κ. σούπας ελαιόλαδο 1 πρέζα μαγειρική σόδα Εκτέλεση Βάζετε το σιτάρι να μουλιάσει σε ένα μπολ με κρύο νερό για 3 ώρες (αν θέλετε να αποφύγετε και τη γλουτένη, αντικαταστήστε το σιτάρι με ρύζι). Στη συνέχεια το βράζετε για 1 ώρα, σε χαμηλή φωτιά. Ζεσταίνετε 1 κουταλιά ελαιόλαδο σε μία μετρίου μεγέθους κατσαρόλα και σωτάρετε τη σκελίδα του σκόρδου. Προσθέτετε τις ντομάτες, αλατοπιπερώνετε και ρίχνετε και τη σόδα. Μόλις βράσει το σιτάρι, το σουρώνετε και το προσθέτετε στη σάλτσα ντομάτας, που σιγοβράζει. Διαλύετε τη σόγια σε μερικές κουταλιές κρύο νερό και την προσθέτετε στην κατσαρόλα. Αφήνετε να βράσει για επιπλέον 20 λεπτά. Στη συνέχεια προσθέτετε τον βασιλικό, τον μαϊντανό και το υπόλοιπο ελαιόλαδο. Σερβίρετε αμέσως. Σημειωτέον, τη σόγια τη χρησιμοποιούμε για να μειώσει την οξύτητα της ντομάτας, όταν δεν επιθυμούμε να προσθέσουμε ζάχαρη.